weng: hye
superb_ain93: hey
weng: lama tak chat
weng: sombong skrg
superb_ain93: i plak kena ?
superb_ain93: u yg tk onlne
weng: hahhaha
weng: spm
weng: thats why lah
superb_ain93: eceeh , bgus nih
weng: yea mmg
superb_ain93: strght A's nnt
weng: tak straight
weng: bengkok sikit cos ada add maths
superb_ain93: hahaha , nsb i tk ambk addmths , mesti strght je SPM i
weng: insyaallah
superb_ain93: amin
superb_ain93: so how are you ?
weng: suka
superb_ain93: haha
weng: doing great. you ?
superb_ain93: im good
weng: tak nak tnya i apa apa ke hahha
weng: dah lama tk chat
superb_ain93: hahah
superb_ain93: nk kena sekeh ni
weng: apsal plak
superb_ain93: ehh tk kluar ke today ?
weng: hrmm dah keluar dah tadi
weng: actually dari smlm
weng: tak blk rumah lagi hahha
weng: ni baru blk
superb_ain93: hahaha
superb_ain93: isssh
superb_ain93: u pegi mna smpai tk blk aah?
weng: smlm kan schl i ada campfire
superb_ain93: ouh
weng: then smlm tidur rumah kwn i
weng: malas blk rumah
superb_ain93: haha mmg pemalas pon you ni
weng: u tak pergi mana mana ?
superb_ain93: smlm tgh hari i pegi klcc and bb then mlm ade dnnr dkt gnting
weng: ohh tak ajak
superb_ain93: haha , nk ajk ape nye .
weng: apsal
superb_ain93: tu uncle i pnya dnnr
superb_ain93: i cma pegi je
weng: hahha okay
superb_ain93: ehh u tk pegi SAB pnya iu day ke ?
weng: pergi sekejap je
weng: you ?
superb_ain93: ouh tk , kwn i smua tk nk pegi
weng: kenapa ?
superb_ain93: dorg smua mls
superb_ain93: iu day bkn ade ape pon
weng: ohh i pergi pun cos nak teman kwn i jumpe kwn dia
weng: tu je
weng: ikut kan malas jgk
weng: bkn ada apa pun
weng: dah lah pergi kejap je
superb_ain93: haha i see
superb_ain93: study mcm mna ?
weng: study ?
weng: hrmm ntah
superb_ain93: laah , asl ?
weng: hahha tk tau lah i
weng: dah lah jgn ckp pasal study pening je nanti
weng: hby ?
superb_ain93: i study okay je and now i'm pro in maths
superb_ain93: hee
weng: alaa maths i pun gempak
weng: gempak gila !
superb_ain93: ea lh en , bdk VI smua pndai
weng: yeke
weng: i rasa bdk sab lagi pandai hahhha
superb_ain93: haha mmg pon .
superb_ain93: kecoooooooooh
weng: apa yg kecoh ?
superb_ain93: hee , tk da pape la
weng: dah tk tau nakckp apa ke
superb_ain93: yeah .
superb_ain93: jap , asl u invi ah ?
weng: i in vi ?
superb_ain93: yes , you are .
weng: ohhhh invisible
weng: saja hahha
superb_ain93: haha , ptt i tk nmpk pon you on
weng: baru mcm invisible man
superb_ain93: euuuuuu , gelabar
weng: boleh i pergi rumah u nanti and kacau u
weng: hahhahha takut takut
superb_ain93: eleeeh , tlg skit ehh .
superb_ain93: i tk tkot kot
weng: hahhahah
weng: hrmm bosan ohh
weng: u on smp pkl berapa ni ?
superb_ain93: sama la , i pon tgh boring .
superb_ain93: taah , smpai mlm kot
superb_ain93: why ?
weng: tak mandi makan study ?
superb_ain93: mandi lh pandai , td i dh study .
superb_ain93: i mana mkn skrg ouh
superb_ain93: u tuuuu pegi study
weng: u tk makan
weng: apsal gemuk ke
superb_ain93: haha tk
superb_ain93: i slalu mkn pagi je
weng: yeke
weng: tk mcm puasa plak
superb_ain93: hahaha , i dh biase kot .
weng: ni lah perempuan
weng: dah sakit bru padan muka
superb_ain93: laah
superb_ain93: dh tk nk mkn tk kn nk pksa plak en ?
superb_ain93: u tu dh mkn blm ?
weng: hhaha okay
weng: i dah makan lah
weng: hey i nak out dulu lah
weng: nanti chat lagi k
weng: bye ain
superb_ain93: ouh okay
superb_ain93: byeeeeeee gedik
weng: i plak gedik
weng: u yg gedik !
superb_ain93: u lagi double up gedik dr i
weng is typing a message.
weng: wtv ain
superb_ain93: dh pegi laaaaaaaa out
After a few month's I guess bru dpt chat again with Weng and i am really bored but I regret cse atleast someone chat with me at YM :)
Sunday, July 26, 2009
Friday, July 24, 2009
Fuuuuuuuh - :P
Oh , i'm tired and sicked all of this . Yes , atleast I should admit it kan ? Why don't you MYOB ? YESSSSSSSSSSS , I REALLY MEANT IT . tk pyh busy body psl hal org kan ? Kecoh nk mati then nk bajeet lh . EEEEU . Gelabar nk gila -.- Okay wtv , stop talking about bitches and sluters kan ? . Oh today i felt really alone cse my annoying girl absence cse she need to go Singapore . haih , I messyoudamnmuch gedik :P then today , supposed to played futsal cse smbg last weeks pnya game 1-1 kan ? then our PJ teacher cancel it bcse of a lot of studentsss absence today . haih then I dgn my friends smua main badminton . Gila lwak kot . haha . I , farah and Allya one team while Fini , Diana and Dija one team . We had fun match . haha . Diana , dye ckp I tipu pdhal dye yg jelouse cse their team tk mnang for two set we played . haha . wekwek , tk teror :P then aftr recess we had crmah psl ISRAKMIKRAJ . Okay , all of my friends said tht : Alaah Ain , kau skjap je baik . Lpas blk skola jhat juga tu smua . then I diam je cse tht time Ustazah pndg pndg , haha :P I ckp dgn johan , weh today dpt HIDAYH dh ouh . haha :D then hbs tu smua I blk dgn Nadhilah , Her mummy send me to train station which is near to schools :P Thanks a lot and then and I jmpa Kak Nazu , she asked me wthr i'm fine or not and asked me bout my sister and my cuousin which is her friends . Penaat i brcrita . haha :S After tht , I pegi MC D Jamek and buy Mc Chicken cse I tggu kwn I hbs smbyg tu smua , then he got emergency wtv , ontop of tht i'm in hurry so I tk tggu then blk laah en . Blik rmh bibik srh mkn then I ckp tk pe , dh knyg then i strght go to my bed and sleeeeep till 800 pm . haha , too tired kan then online smpai skrg :D THE END .
Subscribe to:
Comments (Atom)