Me, Myself and I

My photo
EIGHTEEN. AM SO EGOISTIC & I HATE NUMBERS.

Friday, August 7, 2009

Tired :)

Omg , I am really tired , durrrh "___" , blik skola strght pegi tuition which at Martin PUDU . What the -H , today mmg rmai gila tk dtg skola , 85% students absence biase la buat cuti sndri , td lalu dpn SBU pon skola dorg lg la mcm tkda org dtg , HAHA :) Td ustzah msk class , haha . sumpah cuak gila kot , tk pela ni sape yg dtg je tau wht happened dkt my class , eheem eheem mcm biase la ustazah tu ^,^ haha , Asif sumpah aku igt caption photo kau bila nmpk ustzah *nk ckr you lah babe :D haha , dh la time cuak nmpk ustzah tu aku nk gelak gelak lg sbb igt bnda bdoh ni :P so tk tkut sgt la :D ehh , you know wht td dkt tuition gila best kot , bljr psl Imbgn Susut Nilai Aset Bukan Semasa , senangg gila doe , Ckgu Faezah tnjuk skali je , petik jari I boleh jwb , *whee :D First time I fhm accounts and i the first one yg siap jwb soalan , haha , serious :) then blk tu I dgn Allya sggh KFC , lapar , prut ktorg bebunyi td dlm class lagu rock dh weh :D bila dh mkn tu smua ktorg gerak pegi Jamek but bfre train Jamek tu I nmpk one guy VI ni and I know him but dh tk igt nama cse dlu same tuition lah , but then lost contact :) so I pandang jela , HAHA . Bila smpai Jamek je , Allya tk nk cross the road , dye ckp pns , Minah sorg ni mcm mat salleh je tk bleh kena pns , GRRR , then kena trun tgga la ape lg , kau buat aku pnt weh serious "_________" bila dh smpai putra tu , I kena cpt cse dgr ade train but fine lah nk cepat pnye psl msk skali rmai rmai , tp best*WOOTWOOT :P .haha time msk je train tu i tk prasn kot ade org dkt pintu , then i trlggr lah , sddnly dye ckp uiii tk boleh pgng nih , nnt kena H1N1 , mcm babi je . nk kecoh kecoh then gelak mcm bdoh "_______"seriously i terrrr , bkn saja saja nk pgngng okay "______" durhh , mcm lah aku tkda keje nk pgng tgn kau , ngok to the power of 6 (^-^)

Thursday, August 6, 2009

THE PERFECTO GUYS ! FACT :)

>Find a guy who calls you beautiful instead of hot ;))

>Who calls you back even though you just hung up on him "______"

>Who thinks you are perfect even though he knows the worst things about you .

>Who will stay awake just to watch you sleep*woaaah this is sweet man !

>Wait for the guy who kisses your forehead

>Who wants to show you off to the world when you are in a t-shirt and sweats

>Who holds your hand in front of his friends*kinda romantics :P

>Who thinks you're just as pretty without makeup*natural :)

>The one who is constantly reminding you of how much he loves you and how lucky he is to have you*meltinnnnnnnnng (^,^)

>The one who turns to his friends and says "that's her"*Awwww perfect!