Me, Myself and I

My photo
EIGHTEEN. AM SO EGOISTIC & I HATE NUMBERS.

Wednesday, July 8, 2009

Cheers :)

People, :)
Today early morning saya dh nmpk Johan pluss dkt tngga skola ktorg exchange phone . Then dye tnya code for phone , so right now only Johan and Fakhrul je tau my phone code pluss siap hfl lg . Chill man , I've change the code msa blik td . heh :P then naik class , nk bukaa phone Johan sddnly ada lock codddde . babi kau tk bg tau , kau buat aku pnt pegi class kau and jln pegi left wing :( grr -.- then , bilaa dh tau semua I checked his phone , lmbab nk mati phone kau sbb brat sgt doe . Smpn msg bnyk bnyk buat pe gilaaaaa ? :D aftr a few mnts msk msg . Kau , seriously tk da otaak doe , asl tk silent . Nsb time Nik if tak phone kau dh kena rmpas .*PADAN MUKA . last last that text from my phone , I pelik je . then bkak msg Johan ckp Akir bg text tu smua . Akir fyi , Johan yg msg u pg td , bkn i okay :)) Then recess tu ada spkchk rmbut , biasse lah . aftr two days boy dh kena of cse today is girls time plak kn ? Ceeeh! Ckgu Sab warned everyone and nk check rmbut lg bsk . Idc cse tk kena mrh pon , hee :P Haha , the weird things happened today is , asl smua pelik I bljr maths , too focused . Dorg ckp la . Biase lh , bfre ths I hate maths but msk je Chapter 9 which is blaja sine , cosine and tan . Sumpaaah suka gila cse tht chapter sng gila doe :D Allya gilaa blurr in ths chapter then I yg ajr dye , haha , Bru fhm kn weh ? :P Aftr school , Baba tnye : Aftr ths nk pegi mna ? then blm I jwb lg Myra dh ckp nk pegi Sogo cse nk beli Famous Amos . Okay finee lh , Baba ikt ckp dye cse last time Baba dh ikt ape yg I mntk . So MCM ITS FAIR LH EN :) I pegi sana cuma pegi bakery and bought a slice of chocolate cake . Like ussual I ate cake to make me feel better . So tht I can forget any of my probs kan ? :] Then time is sharp 500pm , ktorg call mama and ambk mama dkt offce then blik rumah . End :)

Tuesday, July 7, 2009

Harry Potter :)


Harry Potter and The Half - Blood Prince .
My friends ajak tgk ths movie and they was really excted to watch ths movie . I don't know wthr I wanna go or not but dorg paksa and I terPROMISE for watch ths movies with them . Terpaksa lh ikut on ths 17 or 18 . But I really hope tht ths movie tk boring :)