4 Jun 2009 .
Hoiiii , nothing to say act . Today just hangout mcm biasa lh , but its not with my friends . It just me , my sis and her friends *Abg Shafiq (: bfre pegi movie tu i pegi ptg rmbut plus straightening my hair beside CM, ehh gila best kot , time nk cuci rmbt tu dye siap urut urut lagi rmbt , layan gila weh , lagi lh dgn cina handsome but , woaaah . best :P . Aftr that , Grrr , dh lh dtg lmbt tme nk tgk movie tu smpai tlpas movie yg i nk sgt tgk :'( but nevermind , td pnye crita pon okay what . Okay lh sgt en ? :P Guess crita ape ? its Monster vs Alien . Gila lwk weh crita nih . Star frm begining ktorg tgk smpai ending crita GELAK je ouh . Yg abg shafiq ni lg laah , dye ckp movie yg ktorg tgk tu mcm 18+ pnya crta cse ada one part tu cm **** haha , tgk sndri . kena scan every part of body tuh :D lps je tgk movie smua , jln jln lh mcm biasa . pnt kot today , haissh . but atleast i had some fun for today en ? tme nk blk tu , eeee gila gram kot dgn abg shafiq , srh slm bnyk kali kot . saje je nk main2 . tp dye sporting weh , not like othrs bila frst time i met them :) i gtg now , need to go to Ampg Putri , my sis buat hal plak , injured :/ byee .