Wednesday, July 1, 2009
Ohh, no .
I dont get it , what the hell happened today :/ Time skola today , I hate time Science , Urhh -.- Everything mcm **** je . Aftr recess smua tu evrything back to normal . Okay lh . Hmm today tkda hw sgt except for maths . Pluss I tk pyh buat pon tht hw . cse tht hw supposed to do last friday :) but totally ckgu lupa then dye bru ckp tu hw bru . haha . I tk da any of hw today , yeaaaaah ! :P Aftr blk skola baba hntr pegi Klcc and bg duit smua , I happy kot cse I nk beli brg . Baba mcm tau tau je en :D Let say tmrrw pon tk blaja cse kena pegi Bengkel ape tah for BM dkt jbtn (Jln Duta) . You know wht , lama gila kot bsk , from 800am to 400pm . Seriously , my frnds smua ckp , boleh thn ke you dgr crmah nnt ? I , taaah lh . tgk jela nnt :D Hmm , I just cant believe tht Iqram should go PLKN , haih . nnt lamaaaaaaaa bru nk jumpa :(
Tuesday, June 30, 2009
Ehh Ehh :)
It was just ordinary day, not unlike any other regular day =.= Oh my god , lately ni bila time sej je , I felt very sleepy sriously , haih . msk chptr 5 satu pon tk fhm . haha :D pluss dkt my class ada annoying girl , who else ? for sure lh radh en . Mesti everytime ckgu mngjr dye tnye silly ques , tu pon bcse of nk cptkn masa balik . haha :) but iloveyou bestie :P ni smlm , time sej I tidur two period ouh from 1.10 to 2.30 cse I pening pluss flu . damned , bila I bgn je 15 more mntes to go home lah en , tba tba ade spkcheck grrr . Sumpah tkejut gila , dh lh tht time whole clss bawak phone . I blurr gila then my friends mntk my phne , so I bagi lh dye . Dye ltk insides of her locker , I mcm . wattefak ! For sure ckgu check kot locker , then dye ckp if ckgu tnye just ckp tht tk bawak locker key . then I pon , okaylh , whateva . aftr spkcheck tu smua , loceng bnyi lah . Time to go home , I pon fuuuh slmt today . Bila nk trun bwh , tba tba vbrate then I check my phone ade msg , then tgk tgk baba ckp : where are you ? lmbtnye . thn I replied : jap , otw ni . lg 10 mnt . Bila smpai je tmpt biase my dad tggu dkt luar , I ckp asl ni tggu dkt luar , slalu dlm kreta . I pon pelik je . then msk je kreta I crita dkt baba yg td lmbt bcse ade spkcheck . Then baba ckp , adik tk bwak phone en , I diam je . hee :P bila bg tau johan ada spkckeck dye ckp : Ain , moral of the stories , jgn bwak phone pegi skola . haih , thankyou johan , but I dont need your advces :O
Subscribe to:
Comments (Atom)