Me, Myself and I

My photo
EIGHTEEN. AM SO EGOISTIC & I HATE NUMBERS.

Wednesday, June 10, 2009

Winkwink :)

Errrrr now i just realized that hols dh nk hbs doh . Gila cpt en ? About four days je lg nk bukak skola , then my life jd klm kabut smua bcse of HOMEWORK espc BM , sape lg en HAMIMY tu lah . grrrrrrrr . Bg hw , tk pnh nk agak doh . smua pon mcm weirddddd sgt sgt dgn prangai dye , sometimes happy nk mati then bila mgamuk satu level ktorg dgr suara dye yg SEDAP tu :P i scared nk bukak skola nih cse DAPAT RESULT then parents dtg . i hope that my results not too bad , HAHA . sbb bnyk effort dh 4 KERUING's buat time exam :))
p/s : Esp Radh u know ape kta smua buat mmg the BEST , bak kata kau en , FIRSTTIME weh , buat lg jom ? HAHA :D good girl became bad girl :O Awwww !

Monday, June 8, 2009

Bored ^.^

What's the last movie you saw?
>Monster vs Alien , gaaaaah ! superb(:

What does your last text message say?
>Yesterday message , should I mention here ? NO ! *mls type , pnjg weh -.-

Who was the last person you spoke over the phone to?
>Iqram , imissyou .

What's your favorite school subject?
>Must be accounts , most of my friends know the reason is :P

What's your least favorite school subject?
>Haih , PERDAGANGAN ! yes , it is . *ckgu ni sikit2 , Ain dh mkn anmum essential . HAHA , bangang !

Do you miss anyone right now?
>Yes , a lot :/

What time did you wake up this morning?
>11am pluspplus kot , PENAT DOH SMLM (:

What did you eat for breakfast this morning?
>No , i'm FASTING . smpah tk lpr tp HAUS ! grrrrrrrrr

When was the last time you showered?
>Haha , YESTERDAY . seriously , for today , im not taken my shower lg . haha .

Do you enjoy sleeping late?
>Naah , biase je kot [:

What is the last book you read?
>Tabloid Love .

Full Name?
>Ain Nadzirah

Where's your phone?
>In my room , why ? ((:


Gila lpr weh , TAK TAHAN doh :( lg 5 hour bfre maghrib .*tahantahan :/
early morning : tahan ke puasa ? then laughing . .
then i said : yess , tahan tp haus -.- then mama ckp : Alaah brape jam je tggu nk mkn . Thn je , jgn main pns or kluar rmh nnt . then i said : ape2 lh , i fasting skrg ni en , tk kn nk kluar kot ? urhhh . the conversation ends here . duuuurh , geram pon ada jgk en , lh mcm lh tk bleh fkir time puasa nk kluar pns pns ape nye . haissssh .