Me, Myself and I

My photo
EIGHTEEN. AM SO EGOISTIC & I HATE NUMBERS.

Sunday, June 7, 2009

Yooooooooooo ! :P



6 th June 2009
Yoooooooooo ! (: ystrdy i went to Al-Rwasha dgn whole family sbb nk clbrated aunt and uncle brthdy . smpai je sana , pak arab tu ckp : u wanna put the cake on the table or i keep first ? hahaha , cakap tk bleh blah weh :P then i said : ouh , no thankyou . hahaha . last last bila bukak je cake dh cair . so , pak arab tu mcm dh tau tau je en cake tu cair then dye dtg blik , *let me put the cake on the fridge while smilling (: . tba tba ada sorg bdk AYU ni dtg kt meja . haha . Its RADHIAH . ehh mcm mna kau kt sini weh ? haha . gila tekejuuut ! -_- then dye ckp kau tk dpt msg aku ke ? hahaha , TAAAAK ! dye ckp ouh , aku dtg dgn mak and kakak2 aku . then i senyum je lh , sbb tk expect dye ada kt situ *speechless , dh lh BISING nk mati ouh kt Rawsha lg lh dgn every table smua tgah lyn shisha :) then i checked my phone , ada msg [ Ain , kau nmpk aku tk ? Aku kt Rawsha . Ni rad . ] haha , bru checked weh , SORRY SGT SGT ! then i reply her text [ Haha , weh jmpa jap jom :P ] dye dpt msg , ktorg pndg each othr (: mengada aku pggl kau dtg meja aku , dtg lh , nk malu malu plak . Mcm tk biasa . HAHA . then trpksa lh i pegi meja dye . borak skjp tu smua and dh slm slm . Her mum said : Ain , nnt krim slm kt mama ehh . then i said : Ouhh okay aunt . hmm gtg sbb dh lma kt sni . byeee . *kakak kau cun RADH . hehe :O then i pegi kt meja tu smua , ckp kt mama : Ma , Uncle Yazid pnye wife krm slm . Mama bls then lmbai tgn kt dye . haha . Mcm ape je :) Mama ckp Uncle Yazid tk da ke ? Alaaaaaaah sibuk cari Uncle Yazid tu buat ape ? (mama knl Uncle Yazid ni pon sbb one office) HAHA . dh tk da kt meja tu tk da lah , Grrrrrrrrrr -.- then bila dh settle kn bil smua , tba tba i said : Aunty Sarimah yg saya sayangi , belanje BARBICAN lg boleh ? tp yg ni nk bwak blik (: then dye ckp td tk nk ckp awl2 , pegi order nnt byr . I pegi dkt counter and ckp can I have 12 barbican , 6 strwbrry , 4 apple and 2 pineapple . then dye ckp , okay wait for a while . eeeeee , 15 mnts kot tggu then bibik ckp ehh , bila nk blik ? alaaaaaaaah . dduk je lh diam diam bik , tggu barbican dtg . smbil tu tgk environment . haha :P then dye pon lurus bndul , ikot je ape i ckp . haha :D Abg handsme dtg , *weeeeeeeee excse me , this is your barbican . thankyou and have a nice day . then ktorg smua blaaaaaaaah . END STORY (:
p/s : Happy birthday for you (:

Friday, June 5, 2009

Ampang Puteri .

Gilaaaaaaaaa boring , aaaaaaaah :(
no one kt sana kot , asik2 tgk luar je doe . Dh lh sunyi nk mati .
grrrrrrrr . mlm smlm mama ckp : adik , u should tman fify mlm ni je , pleaseeeeeeee , besok mama dtg . then i said : hmmmm yea lh , dtg bsk awl skit , cse i know hospital mmg BORING NAK MATI (; . suddenly today , mama bkn dtg awl pon , tp LAMBAT ! sbr sbr , time tgah hari bru nk dtg . dh lh lpr ouh that time . eeeeeeeeee ! -.-



Ehhhh , meet this little girl , SASA . Comel doe dye . haha .dye lepak dgn i for whole day i kt hospital . i always asked SASA the same ques : SASA , I like your hair , can I borrow :P
then SASA said : No waaaaaaay ! then i pnye
rmbut mcm mna ouh ? Nnnt i BOTAK . then , we laughed together . satu blik kot dgr . i missed you SASA eventhough bru knl u today je . grrrrrrrrr (: iloveyou . hee .