

Haih , i've been planning pnye lh lama kot , but then smua I plan smua tk jd en ? Yesterday , god , nsb I sbr je . haih . I dont like to tell , buat skt hati je bak kata Reen , kan Reen ? =.= Thanks a lot , I owe you everythg tp haaaaaaaaih! Tggu dkt train gilaaa lama sddnly you srh I pegi je , tau tk I pegi sorg sorg smate mate nk jmpa u cse lps ni tk boleh jmpa u lh kn . Smpai atlast I jmpa kwn I , Syida then dye tnye asl kau sorg sorg weh ? Sumpaah mcm org bodoe je kot . About 45 mntes I tggu sorg :L Okay smpai je sane , I mcm weh asl smlm tk rmai mcm ni ? gila ssh nk cr org . Then Dayah dh text text , u mnaa tu smua ? i kt Xavier . then I sruh dye pegi entrance , last last bkn jmpa Dayah but jmpa Akmal and Joe Jonas , heh . Joe , fyi , I dh nmpk u msa nk msk entrance , gilaa lawak kot . Ptot u snyum snyum , GILAAAAAA :P Then bru I jmpa Dayah , we are so speechless kan kan ? first time met you weh , of cse lh speechless en ? :) Then I pegi cari my schoolsmate , last last nmpk Aizad , Adam , Manda , Zureen , Fakhrul plusplus :) Trkjut kot jmpa dorg , haha . Pdhl nk elaaak . Cse I have the reason en . Then I ajk Zureen beli air , dorg pon ikt jela . Tba tba Syida ckp weh aku kna blik hostel doe cse time outing dh hbs . Ktorg smua buat mka cse seriously skjp gilaaa . haih . I haaaaaaaate it ! but dye ckp ths friday nk jmpa dkt BK Jamek , dh lh srh I blnja plak tu . Nsb kwn , so I ikt jela :)) Ktorg smua msk L9 and ajk Adam bli mknn , dye ikut je . haha :D Tp kau mmg gtl kan weh ? Suka ckp bnda mngarut pluss buat bnda mngarut :S Nsb aku sbr je dgn kau sbb dh knal lma en ? Siaaaap nk tkr phone lg tu , sdp je bila bckp tk fkr otak eeh ? Bila i nk pegi foodct then nmpk Iqram , smoke smoke ? haih , pnt ckp . Up to you wanna do wht aftr ths . Tk igt k msa nk msk entrance tu ckp ape ? whtv . Then Adam ckp biaselh tu laki ? kau ckp mcm tu sbb kau smoke , addict sgt . Sbb fkr syg jela tk nk fkr sgt . Tau tk act I pegi on Sunday pon sbb u , tp u busy memanjang dgn kwn u , nk cri kwn lh tu lh . Mcm wasting time je on Sunday ! Then , 5:30 mama call , boleh blk skrg ? tongt ada dinner rmai rmai . I , no . Not ths time please . but I fkr tk pela blk is the best thing dr fkr skt hati je en ? Then I call Baba , nk blk . So , Baba ckp hmm otw tp tggu dkt Sentul Timur , sng skit pegi dnnr . Tp bfre ths ckp dkt Gombak ? Pape lh Sentul Timur lg sng tk pyh nk tkr train kan ? Otw blk dlm train I jmpa Shaz , dye tmn smpai I trun train . Thankyou sgt evntgh I tk srh pon . Msa dkt train dye tnye , wheres Iqram . then I diam je . Tba tba dye ckp , Ehh , is he need you , the way you need him ? then i gila tkejut dye ckp mcm tu , I cma ckp Idk , seems I dont like to talk about him je . Then ktorg tkr topic smpai train I smpai . Bila Baba smpai je , first thng dye tnye : Knape muka mcm tu ? mcm tk mkn je ? then I ckp : Mmg lh tk mkn , snce pg . Bibik tk msk pon dkt rmh td . Pluss time cheercomp I only ate one fishball , the othrs bg dkt Adam dgn Fakhrul . Then dye ckp : Ptotlh . I blik rmh around 7 pm kot then pegi kluar mkn. End of stories for a day that i've been long time planning but then not working , satu ponnnnnnnnn !