Dh three days tk update cse I got a lot of hw and quite busy since bkak skola ni :) God , besok dh open day and results smua mcm ***** haha , tp pelik doe bleh exam top ten tu dlm class . Gila en ? :D there's nothing else can I say , just wait and see ape ckgu nk bg tau parents besok . sumpah cuak gila kot =.= haha , bsk I know what my parents will tell ckgu asl my rsult too bad smpai jd mcm tu , mesti online online online :P since form 1 , reason yg dorg ckp still same je en . tp okay lh , jnji tk mrh , hee . guess what ? maybe after ths I tk bleh slalu online , tp tk kisah lh cse makin lma makin boring . Evrydy I will do the same thing smpai naik boring . FULLSTOP !
Thursday, June 18, 2009
Shittoooooooo !
Dh three days tk update cse I got a lot of hw and quite busy since bkak skola ni :) God , besok dh open day and results smua mcm ***** haha , tp pelik doe bleh exam top ten tu dlm class . Gila en ? :D there's nothing else can I say , just wait and see ape ckgu nk bg tau parents besok . sumpah cuak gila kot =.= haha , bsk I know what my parents will tell ckgu asl my rsult too bad smpai jd mcm tu , mesti online online online :P since form 1 , reason yg dorg ckp still same je en . tp okay lh , jnji tk mrh , hee . guess what ? maybe after ths I tk bleh slalu online , tp tk kisah lh cse makin lma makin boring . Evrydy I will do the same thing smpai naik boring . FULLSTOP !
Monday, June 15, 2009
na-na-na :/
Errrrr , school hols dh hbs , today strt skola . Pg mmg happy kot dgn dtg lmbt lh . aftr all , bila dpt result mcm cibaaaaaaaai je . Urhhhh . Esp AGAMA , durrrrrrh . Well , fyi . bnyk bnyk sbjct agama mmg rmai tk suka sbb ssh nk score including me :) hee . Tp atleast bm okay lh en i got 72 , B3 doh , SELAMAT TK FAIL . so HAMIMY tk mngamuk sgt lh . la-la-la :D Damned , science doh fail tk pnh fail tba tba fail en , haha . tp nk ikutkn over all satu class fail -.- *slh kn cikgu weh , haha skit skit pegi indon so tk smpt nk hbs kn chptr . Then aftr recess tu dpt tau tht ths friday open day SBS , haissssh . masak masak . how should i tell mama nih ? yessssss kena fkir . For the scnd time exam i got 9G for agama . Yes I admit , I mmg tk suka tht sbjct tp mama tk hbs hbs bebel agma pntg lh tu lh , grr . Whtvr . Jnji BM okay kot cse plg pntg kn bm , hehe :O Tmrrw dpt paper ape lh pulaaaaaaaak . asl lh buat open day awl awl . dh fun tu smua aftr hols tba tba buka skola je dh open day . I hope mama tk dtg , tp baba yg ambk results . So tht , tk mrh lgsg kot mcm mama . mama tu dh lh ssh nk kena explain lh asl fail tu smua , mcm exam ni mkn kcg je dye igt , urhh =.=
Subscribe to:
Comments (Atom)